onsdag 30 maj 2012

TACK för all pushning och stöttning!

Ni är fan bäst! :D Jag vet att jag redan uttryckt min tacksamhet över detta på Facebook, men jag tänker faktiskt göra det här också! Det har faktiskt hjälpt mig. Ni är underbara, varenda en av er! Tack söta alla ni!

Har jobbat på så jävla flitigt idag, känner mig så grymt duktig! :D Ett extra tack till Hannah som hjälpte mig att kolla lite på texten jag hittills skrivit. Eller första sidorna iallafall! TACK! :D

Kan inte fatta att det snart är slut IGEN! :( Fan, jävla separationsångest! Jag hatar verkligen avsked, och jag tycker det känns så sjuuukt sjuuukt jobbigt att behöva gå igenom den där extremt smärtsamma skiten igen! Men samtidigt vill jag inte missa det ögonblicket, en sista chans att liksom få säga hejdå.

Men jag är ändå tacksam över att jag faktiskt fick ett år till på världens bästa skola, även om jag inte var elev där liksom "på riktigt". Har fått så galet mycket kärlek det här året (också) och jag kommer verkligen sakna den bästa skolan i världen! Kommer bära med mig alla dessa underbara minnen djupt djupt inne i hjärtat!

Tack för all kärlek ni gett mig, jag tror inte ni anar hur sjukt mycket det faktiskt betyder för mig!

Kan skriva hur mycket som helst om detta, men jag vill inte bli för långrandig och slösa en massa av eran dyrbara tid, så det får räcka såhär.

Tack för att ni är ni, och för att ni finns, ni berikar mitt liv!

MASSA Kärlek till er!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar