fredag 4 juli 2014

Sista dagen...

Sista dagen och första riktiga sommardagen. Så jäkla typiskt. Snacka om dålig timing! Känner mig faktiskt sjukt besviken.

Men det har varit tre fina veckor, trots att vädret varit... hmmm... jaaa... inte det bästa. En del utflykter har vi hunnit med. Och jag var precis ute på en cykeltur för att fota lite blåeld. Blåelden. Åh, blåelden! Damn vad jag kommer sakna den. Den och havet, stenmurarna, kvarnarna och ja, allt det där vackra. Varje år samma sak! Underbara älskade Öland! Bästa platsen i Sverige! ♥♥♥

Försöker njuta allt jag kan nu, vet inte alls när jag kommer hit nästa gång.

Åååh, viiiill inte åka heeeeeem! :(

Och sen sist jag skrev har jag blivit ett år äldre också. Nu är jag 27 år och 3 dagar. Men det pratar vi inte högt om. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar