torsdag 22 augusti 2013

What's up med mina mobilinlägg?!

Hmmm, en del av mina mobilinlägg försvinner. Jag fattar inte. Inte helt pålitlig den där appen, börjar jag tro...

Mitt internet hemma funkar f.ö. inte, inte gjort sen jag kom hem från Öland. Liiite bökigt med alla bilder liksom... Sitter på mammas dator nu... Så jag har lite svårt att visa upp bilder jag tagit.

Sitter annars mest ute just nu. Awesome väder ju! :D

Har inte så mycket att skriva märker jag, händer inte så mycket i mitt liv just nu... Inte som jag vill skriva om här i alla fall.

Hittade dock en bild jag tagit under sommaren. Från en av dom första kvällarna på Öland. En awesome kväll! Jag, Lina, mamma och pappa tog en kvällspromenad till hamnen, där vi spanade in solnedgången. LOVELY! Älskar bilden också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar