torsdag 29 december 2011

Frågor om året som gått

Har svarat på dessa frågor både förra och förrförra året vet jag, men kör de i pår igen. :P

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj hmmm, inget jag kan komma på nu såhär på rak arm. Eller JO, vänta här nu, jag jobbade ju som funkis på PiP. DET har jag aldrig gjort förut! Jobbat som funkis överhuvudtaget alltså!

Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar typ aldrig ge några nyårslöften längre. Kan ju ändå aldrig hålla dem...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Kaosmorsan fick sin fjärde, lilla Nikki. :)

Dog någon som stod dig nära? Hmmm, neeej...

Vilka länder besökte du? I år bara Sverige faktiskt!

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nja, det vet jag inte direkt...

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Oj, finns många! 17 februari, när vi hade Discogalan på skolan! :D En galen eftermiddag, men jävligt kul! :D Sista veckan (måndag-onsdag) på Karlskoga Folkhögskola, 30-31 maj och 1 juni, med avslutningsmiddag med klassen, avslutningsfesten och så skolavslutningen på skolan. Saknar den där tiden så galet jävla mycket! En av de mest tårfyllda veckor i mitt liv, utan tvekan! Usch! Och så helgen efter det, typ 4-5 juni, när vi firade pappas 60-årsdag. 6-9 juli, när jag var funkis på PiP. ;) F.ö. ett historiskt Putte i Parken, det sista i Karlskoga. :( 22-25 juli, när jag var och hälsade på underbara fina, bästaste F och hennes söta tjejer i Uddevalla! 5 underbara dagar när vi hade SÅ kul, och som jag ALDRIG kommer glömma! Vi MÅSTE träffas till våren, nu när det inte blev nåt under hösten... Och så 22 juli (igen) såklart, vem kommer INTE minnas det?! Dagen för de fruktansvärda terrordåden i Norge! (Hade precis kommit till Uddevalla då, varit där ett par timmar bara, när jag fick veta det av F. Kommer aldrig glömma det!) Och så helgen 4-5 december, när jag var i Göteborg och gick på julmarknad, bl.a. på Liseberg!

Vad var din största framgång 2011? Framgång??!! Hur menar ni då...?!! Eeehm hmmm... Ja men, det måste väl ha varit när jag skrev mitt livs första sångtext! Nåt jag ALDRIG i mitt liv trodde jag NÅNSIN skulle göra! :D

Största misstaget? Inget jag kan komma på nu... Småmisstag gör jag för jämnan, men nåt stort vet jag inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, inte mer än vanligt. Åkte på TVÅ (!) förkylningar under hösten, med bara drygt två veckors mellanrum, och det var ju mindre kul förstås. Halkade på en isfläclk utanför rökverandan på skolan i februari, när jag hade snöbollskrig med en klasskompis, och slog i knäet! :/ Har fortfarande problem med det knäet, och får ont ibland! :(

Bästa köpet? Oj, vet inte...

Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning... Kläder skulle jag tro, hehe. :P

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå. Flera saker, men inget specifikt jag kan komma på nu!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, ganska många, men kommer inte på alla nu. Men alla Mello- och ESC-låtar från i år förstås. :P Popular såklart, In da club, ja, och flera andra Mello-låtar, Om sanningen ska fram, flera låtar med Adele, m.fl. m.fl. m.fl...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kanske lite gladare, tack vare skolan! Ja, den gjorde, och GÖR, mig gott! Men annars ingen större skillnad mot tidigare år. Är ju väldigt upp- och ner just nu, och så har det varit även i år.

Vad önskar du att du gjort mer? Oj,vet inte... Varit ute och tagit vara på det fina vädret. Sitter inne ALLDELES för mycket och ugglar!!!

Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn!!!

Hur tillbringar du julen? Tillbringade. Hemma hos mamma och pappa, tillsammans med dem och mina systrar. Utan mormor och morfar ju, andra julen utan dem nu. :( De som alltid varit här och firat jul med oss tidigare. :( Nej, man har fortfarande inte vant sig.

Blev du kär i år? Oh jaaa!!! ;)

Favoritprogram på TV? Usch, vet inte... Jag gillar så himla mycket.

Bästa boken du läste i år? Läser ju inte så överdrivet mycket då men. Mikael Nykvists självbiografi.

Största musikaliska upptäckten? Veronica Maggio. TACK PiP för det! :D Insåg inte innan dess hur bra hon faktiskt är! Och så, ICKE att förglömma, Molly från Idol!!! GRYM tjej, med helt sagolik röst!!!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte... Men säkert, jag brukar önska mig ganska mycket, haha. :P

Något du önskade dig men inte fick? Äsch, det minns jag ju inte...

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag var hemma. Halva dagen var som vanligt, firade först på eftermiddagen. när pappa slutat jobba.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, kanske... Jag vet inte...

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Som tidigare år, jeans, t-shirt. Mestadels. Men har även provat lite nya stilar, skjorta har jag börjat köra en del med nu. ;) Och under hösten även stickat! Men det är ju SNYGGT ju, riktgit snygg är'e! :P I LIKE! :D

Vad fick dig att må bra? SKOLAN!!! Och alla underbara människor där! Familj, släkt, IRL-vänner, nätvänner och ÖLAND! Haha. :P

Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, haha. Jag vet inte... :P

Vem saknade du? Saknar ganska ofta mina systrar när de inte är här i stan och hälsar på! Sen saknar jag en mycket speciell vän, som jag inte träffar alltför ofta dessvärre.

De bästa nya människorna du träffade? ALLA undebrara människor i skolan, de jag lärde känna under våren! LOVE YA ALL!!!

Ja, det var allt!

God fortsättning och Gott slut nu allihopa! Bara drygt 2 dagar kvar på det här året. Galet vad fort det går! :O

Och hoppas 2012 blir ett riktigt bra år för er ALLA, med massa glädje och lycka och framgång!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar