lördag 6 juni 2015

Älskade underbaring!

Älskade underbara unge! Mosters bus! Tänk att du kan ta upp en sån stor plats i mitt hjärta. Du betyder mer än ord kan beskriva för mig. Jag äskar dig till månen och tillbaka, typ tio gånger om! Jag gör allt för dig, jag kommer för alltid skydda dig från allt ont och alla farligheter! Ingen ska nånsin få göra dig illa ostraffat!

Du är energiboost deluxe och får alltid min hjärna att koppla bort från alla tankar och annat. Att få busa en stund med dig ger mig energi för flera dagar!

Har suttit en stund nu och kollat på bilder på dig som jag tagit under våren. Blir så lycklig och varm i hjärtat av att kolla på dom, och nu saknar jag dig massor!

Moster älskar dig för alltid och alltid underbara älskade pruttunge!

ÄLSKAR by the way den här bilden på dig, som jag tog när vi var på besök i mitten på maj! (Plötsligt händer det haha.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar