torsdag 2 juli 2015

Jordgubbstårta och bus

Det blev en kanooonbra födelsedag igår! :D Och kanonbra väder till och med. Men ja, vädret sviker ju aldrig på min födelsedag haha. ;)

Förmiddagen var rätt seg, men efter en dusch tog jag en långpromenad i hettan. Fick inte så många bilder som jag hade tänkt mig, men det är en svår årstid att hitta kul motiv nu.

Sen hem till mamma och pappa. Där väntade finbesök från Eskilstuna, av syster och systerdotter. Så blev det gott fika i trädgården hos mor och far och den obligatoriska jordgubbstårtan såklart! :D Till och med lilltösa åt tårta haha, även om vi försökte undvika det.

Sen blev det massa härligt bus och lek i solen och kvällssolen innan dom åkte hem till Eskilstuna igen. Asså gud vad go den ungen är! Så himla underbar ålder nu! ♥♥♥♥♥

TACK som fan för alla grattis, och tack för fina presenter! Och tack till syster och systerdotter för att ni kom och förgyllde min födelsedag lite extra.

Och TACK till ödet (?) för att det slumpade sig så perfekt att jag var ledig just på min födelsedag.

Idag är jag också ledig men haft lite ärenden.

Imorrn äre dock jobbdags igen, och sen jobbar jag hela helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar