lördag 5 december 2015

Godmorgon från Göteborg!

Alltså min syster bor ju så jäkla nice! :D
Dit ner ska vi senare idag. :) Det blir mysigt det. :)

Regnar satan här och fortfarande lite storm så man får vara försiktig sen när man går ut.

Åkte iallafall bil hit igår. Tack och lov! Gick bra, men det var en hel del nerblåsta träd på vägen ner. Så himla läskigt med sån här storm ju. :(

Dagen igår blev väldigt lång för min del också. Upp halv 6, var på jobbet till 7, åkte runt en del innan jag kunde sätta igång ordentligt med jobbandet. Körde halvdag, så slutade vid ett. Hem en snabbis för att ge katten mat och packa det sista. Sen hämtade mamma och pappa upp mig vid halv 3 och så drog vi mot Götet. Matpaus på Max i Alingsås bara, annars raka vägen.

Och vi hann preciiiiis, kom kvart i sju till Chalmers. Grym föreställning, men lång. Den var väl klar runt tio tror jag. Då skulle vi först ta oss till hotellet där mamma och pappa bor, så dom kunde checka in. Sen hitta en affär som hade öppet för att handla lite åt Lina och Johan. Och så hem till Lina och Johan. Dessutom hade vi lite bord och stolar med från morfar som Lina och Johan ville ha. Så det skulle lastas ut först.

Lina och Johan var ju inte med oss, för dom skulle dricka öl med spexet. Så vi tre tog oss lite te och macka innan mamma och pappa åkte till hotellet. Så då blev jag själv. :P Men dom är kattvakt åt en liten busig kattunge så jag kelade lite med henne innan jag gick och la mig.

Kom i säng ca halv ett tror jag och somnade på 5 minuter. Sjukt trött!

Och det var det längsta blogg-inlägget jag skrivit på väldigt länge tror jag haha.

Men men, ha en bra dag alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar