måndag 2 maj 2016

Tjugosex

Idag har jag varit storasyster i 26 år. Och lyllo mig som har världens bästa lillasyster till och med! 😃😃

Hon har sjukt många talanger och är grym på så många olika sätt. Jag beundrar henne som fan och kan ofta se upp till henne. Men visst händer det ibland att jag kan vara sjukt avundsjuk på henne, och alla hennes talanger! 😒😒

Men jag är trots allt grymt stolt. Hon gör mig stolt varje dag, och jag är tacksam att få ha en sån fantastisk person i mitt liv. Jag var en grymt stolt nybliven storasyster den dagen hon föddes, och stoltheten finns fortfarande kvar! 😊😊

Vi går varandra på nerverna ibland, men sånt hör ju till. Vi har också många fina minnen ihop, och jag vet att det kommer bli många många fler. 😄😄

STORT STORT GRATTIS på 26-årsdagen, världens bästa lillasyster! Hoppas dagen är awesome!!! Hoppas vi ses snart! 💗🎉🎁🎂🎈💐💖💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar