söndag 25 september 2016

Långhelg

Fick extra lång helg denna helg. Från början skulle jag vara ledig i 4 dagar i sträck, men nu fick jag hoppa in och jobba i kiosken på tisdag så blev bara 3 dagar. Dock ska jag på möte imorgon så blir ändå inte helt ledig iallafall.

Igår slöade jag mest hemma. Tog en promenad på kvällen bara.

Idag däremot, har jag varit ute rätt mycket. Gick ner till sjön på förmiddagen. Hösten är uppenbart sen i år men nu börjar den allt smyga sig på. Dock varmt fortfarande men hoppas den där mysiga höstkylan kommer ordentligt snart också...

Nu sitter jag också ute. Solen skiner och det är gött ute så känns bra att jag kom ut till slut. Var bara inne och åt lunch typ.

Annars händer inte mycket. Väldigt lugn helg!

Ska försöka bli bättre på att blogga också.

Pussokram!!! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar