tisdag 28 augusti 2018

Livet rullar på...

Herregud, den här bloggen ligger ständigt nära döden just nu. Måste fan bättra mig!

Eller så är mitt liv inte så spännande helt enkelt haha.

Har egentligen inget spännande att skriva nu heller. Livet rullar på och jag jobbar mest. Sommaren har kommit och gått. Men en kul sommar blev det. Danmarks-resan i början på juni, 2 veckor på Öland i juli och så hade jag en veckas semester förra veckan. Den blev rätt lugn men härligt var det.

Men nu jobbar jag för fullt igen. Känns som jag äntligen hamnat rätt jobbmässigt efter alla inhopp här och där. Men jag väljer att se det positivt och jag har ju fått prova det mesta i jobbväg så jag är ju erfaren och det är ju bra haha.

Så nu är det dags att ta sig an hösten. Ska bli både kul och spännande! Har en del inplanerat under hösten redan nu och det känns himla kul. Särskilt med tanke på senaste året, då det mesta stannat av och det inte hänt så där överdrivet mycket, mer än jobb...

Snart är vi inne i september. Det betyder också att det snart är ett år sen mamma dog. Jösses alltså vad fort det går! Helt sjukt. Och vilket galet overkligt år det varit.

Ser fram emot hösten. Gick miste om i princip hela hösten förra året, så i år ska jag verkligen ta vara på den. Men frågan är ju hur mycket höst det blir efter den här torra sommaren. Känns som det mesta torkat ut redan. Men men, det återstår att se och man får försöka tänka positivt som sagt.

Bjussar på en halvcharmig bild på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar