måndag 17 oktober 2011

Ibland händer helt fruktansvärda och ofattbara saker...

Vet inte vad jag ska säga... Finner inga ord... Blir alltid berörd när jag läser om såna saker... Men nu blev man ju extra berörd, eftersom det är en släkting till en av mina närmaste vänner!!! Fy fan, så jävla ofattbart!!! Nej, jag vet verkligen inte vad jag skriva... Sånt händer ju bara inte... :'(

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13791131.ab

På nåt sätt känns det som jag känner den drabbade familjen lite också, för vi, jag och F, har pratat ganska mycket om de både när vi träffats irl, men även under våra nattliga msn-snack en gång i tiden (som jag btw saaaaaaaaaaaaaaaknar skitmycket!!!)... Jag har fått höra mycket om de, så även om jag inte träffat familjen personligen, så jag blir jag också extremt berörd... Har dessutomn fått se kort på den lille killen vid ett ar tillfällen, så jag har t.o.m ett ansikte på honom.... Jättfin!!! <3

Fick veta det igår kväll, sent, bland en av de första... Satt uppe halva natten och snackade via Facebook-chatten med min kära underbara vän F, och stöttade henne i chocken efter denna fruktansvärda tragedi!!! Att jag sen drömde mardrömmar när jag väl somnat gör mig inte ett skit denna gång... Jag kan ta det den här gången... Hellre hjälpa en vän i kris, än att slippa mardrömmar... Faktiskt...

Jag har därmed också fått mer detaljer om hela händelsen, än det som står i artikeln, men av respekt för familjen, släkten och alla andra nära anhöriga, så tänker jag inte skriva det här...

Det är bara så sjukt!!! Och man kan inte fatta att det händer!!!

Jag sänder alla mina tankar till den drabbade familjen, till min underbara vän F förstås, och till alla andra anhöriga!!!

Och F, du vet att jag finns här för dig!!! ALLTID!!! <3 Alltid, alltid!!! Klart man ställer upp för sina vänner!!!

Idag tycker jag denna låten passar exteremt bra:


Vila i Frid fina lilla kille!!!

Och ni andra: Var rädda om er, och om varann!!! Ge era nära och kära en extra stor kram!!! Man vet aldrig vad som kan hända, livet är jävligt skört...

Ta hand om er, och om varann!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar