söndag 30 oktober 2011

Uttråkad till tusen

Idag är en riktig "tråk"-dag. Är så sjukt uttråkad, och gör inte mycket alls. Och vädret är ju inte speciellt uppiggande heller, riktigt "sitta inne och tråka-väder", gråmulet och regn. Blä! Jag hatar det!

Sitter och lyssnar på julmusik och försöker hitta på nåt vettigt att göra. :P Men icke! Blä!

Fick veta i torsdags också, att hela övriga skolan har HÖSTLOV kommande veckan. Fan, vad fuskigt då! Jag vill också! Men nej, inte fan får jag nåt lov inte. Jag får jobba på helt som vanligt nästa vecka. Helt ensam där. Usch, vad tomt, tyst och tråkigt det kommer bli. :(

SNÄLLA, låt nästa vecka gå FORT!

"Tråkighet är allvar utan innehåll." (Ola Hansson)

2 kommentarer:

  1. varför blir du ensam? Går du inte nån kurs nu..är du ensam i den?

    jag går heltid hela veckan jag i karlstad så jag får inget lov heller....=(((

    kram till dig

    PS julmusik REDAN?? haha du är galen*S*

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att jag numer har en "privatlärare" i Photoshop - bock och tack... jag har samlat på mig rätt mycket information om det hela - köpte 50 guider från Moderskeppet.se i pdf-format och sedan 4 utbildningsdagar på en dvd som jag börjat kolla på. Har inte kommit igång ännu riktigt, mina foton till bloggen fixar jag i Picknik och även de jag lägger upp till innebandytjejerna. Det tar ju en stund att redigera kort. Ska kolla in Lightroom också - det är också bra säger en arbetskamrat. Jag ska jobba i dag och i morgon sen har jag ledigt - Skönt.
    Vad du är händig som ändrar här så mycket.
    Ha en sköän vecka i skolan... kramis

    SvaraRadera