fredag 13 september 2013

Sommaren 2013

Jösses, vad jag har gjort mycket den här sommaren! Knappt varit hemma alls ju, haha. :P Jag har hunnit med massa små utflykter, långa och lite kortare. Både själv och med sällskap. 2(!) besök i Eskilstuna, en sväng till Hallsberg för att hänga ett par timmar med en god vän, en helg i Finngården, släktkalas i Hedemora, och som avslutning tre underbara veckor på Öland! Jag har hunnit med att besöka Nora, Örebro och Karlstad, jag har varit i Lunedet, Djerfstugan och Rövarbroskans. Och så lite andra ställen här i stan. Näset bl.a.

Jag har kollat på fotbolls-EM och friidrotts-VM.

Jag har hängt en hel massa med Lina, som har varit hemma i Karlskoga hela sommaren!

Det har kortfattat varit en underbar sommar, och jag känner mig nöjd med den! Trots den uteblivna Berlin-resan. Är ju fortfarande sommar-väder ute dock, så jag tänker inte ge upp sommaren än! Ut och njuta i helgen. :P

Och jaaa, jag VET att det ena collaget är värsta mastodont-collaget, men jag bryr mig inte. Det är min blogg, jag gör vad jag vill! Så det så!

Det första har jag fixat till på datorn, och det andra på plattan. Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar