fredag 13 september 2013

Tidig morgon

Det här med sömn är ju tydligen överskattat. Men, men, börjar ju vänja mig nu så, that's life liksom.

I övrigt, vad ska jag skriva? Händer inte så mycket här. Ibland kan jag känna att jag kanske skulle ha sökt den där vidareutbildningen på Åland i allafall... Det är ju klart, svårt att livnära sig som naturfotograf iofs, så liiite tveksamt ändå då.

Men jag har fått ny cykel iallafall. Behöver bara betala 1500 själv för den! I och med att cykeln var mindre än 2 år när den böev stulen, så fick jag ut på försäkringen. Och dom pengarna kommer nu användas till min cykel. Som redan är beställd av Trygg-Hansa. TACK TRYGG-HANSA!!!

Om en vecka följer jag med pappa till Öland. Mamma åker visst dit redan imorrn. Det är visst Byxelkroken i Kroken nästa helg, så det lär krylla av båtar i hamnen.

Men nu dags att sluta, God morgon och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar