torsdag 26 juni 2014

Sol och blå himmel

Ett litet hej härifrån Öland igen! Mycket för att jag är så förbannat dålig på att skriva här!

Jag har det bra här på Öland. Vädret är fantastiskt, sol och blå himmel, varmt och skönt. Dock är kvällarna ganska ordentligt svala, så man får klä sig lite mer till kvällspromenaderna. Men det gör egentligen inte så himla mycket, för dom är ju oftast fina.

Jag försöker också fota en del, men jag har märkt att inspirationen finns inte riktigt där i år. Inte som den brukar... Jag saknar den! Så om nån har sett den, skicka tillbaks den till mig då, för jsg vill ha den igen!

Och om mindre än en vecka fyller jag år. Galet! Det är mindre än en vecka kvar nu. Till den födelsedag jag hittills ser minst framemot. Jag längtar ju inte direkt efter att fylla 27, men men, får väl gå det med.

Men nu ska jag göra mig iordning för den här dagen, så man kan komma igång ordentligt.

Ha en fortsatt lovely sommar alla ni som fortfarande läser bloggen! ☆★☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar