fredag 18 mars 2016

Fullt upp på jobbet

Är på jobbet. Men slutar om en halvtimme så då kan jag ta helg. Tjoho tjohelg. Varit en körig och stressig vecka men tänka sig att jag överlevde den också hahahaha.

Snart är det som sagt helg och sen väntar två kortveckor. Däremellan påsk! Ska bli dundermysigt! Hade ju gärna åkt till Öland över påsken men tyvärr lite för tidigt än så jag får vänta till maj. Men fy satan vad jag längtar dit nu!

Så jobbigt att vi inte får använda balkongen hahaha. Men finns ju inget räcke just nu så man kan ramla ner. Fast jag sitter i fönstret och hänger istället så jag ramlar nästan ner iallafall haha.

Fast får nog sluta med det för nu kommer ögpnklådan och all allergi-skit! :/ Snart ligger jag till sängs också tro mig! Nää våren är verkligen inte min favvo men men jag överlever alltid. Haha.

Men Alcazaaar om en månad iallafall. TAGGAAAAAD!!!!!!!!! 😃😃😃😃😃😃

Men nä hörrni, nu ska jag städa kontoret lite och sen dra hem till katten, med mellanlandning på stan.

Ha en grym helg alla, vad ni än hittar på! 😘😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar