söndag 13 mars 2016

Lindvallen hela dagen

Jaha men. Då var man hemma i Karlskoga igen nu då. Sista dagen i Sälen blev kul! Vi körde Lindvallen hela dagen idag.

MEN vilken underbar dag sen. Fantastisk morgon alltså! Ingen dimma idag, härlig sol och supermysigt att åka.

Sen åt vi alla lunch tillsammans på en restaurang på Experium-torget. Jag åt en aaaasgod pannbiff!

Efter en stärkande lunch blev det ett par åk till för Emma innan den lilla familjen fick lämna Sälen, eftersom dom har lite längre att åka.

Men vi var kvar en stund till. Dock var det bara jag som åkte mer då Lina fick problem med sitt knä. :/

Men det var rätt nice att åka själv också! Fick hela stolen för mig själv i liften. Och sen kunde jag stanna och stå hur länge som helst och fota i backarna också, utan att behöva skynda mig ner till mitt sällskap som väntade.

Jag åkte tre backar till men sen fick det räcka.

Vill aldrig åka hem från fjällen. Inte heller nu. :( Längtar redan tillbaka.

Men en himla härlig långhelg blev det. Trots dimma två av fyra dagar.

Imorrn är det dags att jobba igen. Upp 05.15 och sen är det ba å köra.

Have fun! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar