måndag 11 april 2016

1000 inlägg!!!

Det här är mitt tusende inlägg i bloggen!!! Blir nog dock inte så märkvärdigt som man kanske kan förvänta sig... "Firar" med att ge katten lite extra gott godis idag bara. :P Fast nu sover hon så det är väldigt chill.

Men nu när det är det tusende inlägget i min blogg och allting, kanske man får önska sig nåt också. I så fall önskar jag mig fred på jorden, mer kärlek och ett lyckligt liv! Att det händer nåt kul snart! Fan på tiden nu!

Har inget spännande att skriva om heller. På jobbet rullar det på. Går väl bra tycker jag.

Är dock trött som ett as och hatar solen nu för då kommer all pollen och jag måste stanna inne! :( Det suger!

Nä fy fan, våren är ett jävla otyg, och som jag skrivit tidigare, mår överlag alltid sämre under våren med. Hoppas verkligen det vänder snart! Så trött blä.

Avslutar med att sända ut en hel drös med kärlek till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar