onsdag 27 april 2016

Snart golfkiosken

Herregud, snart är det dags för golfkiosken igen. Minns det som igår är jag gjorde min allra första dag förra året. Det är över ett år sen nu. Helt otroligt! 😲😲

Men dom har byggt om lite där iallafall, större veranda och mysigare. 😊 Dock känner jag mig inte skitpepp på kylan. 😨 Men men, får väl bara gå liksom...

Idag har jag stressat runt som ett as på jobbet. Först till kiosken och städat, sen till Mässen och hämtat grejer. Och så handlat grejer på Elgiganten, Biltema och ÖoB. Sen fixat massor på brandstation.

Och imorrn blir minst lika späckat. Ska till golfbanan och åka golf-bil, och så har jag ett städjobb efter lunch. Plus lite till men det går jag hjälp med tack och lov!

Sen är jag ledig på fredag. Jobbar helgen och så ledig på måndag.

Nu myser jag med katten men snart ska jag sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar