måndag 18 juli 2016

Ledig måndag

Idag är det segt. Är trött och har världens huvudvärk. Ute skiner solen och det är varmt. Får så dåligt samvete över att jag inte riktigt orkar gå ut. Men det är väl OK ibland, eller??

Ska jobba igen redan imorrn, annars brukar jag vara ledig två dagar men här är det hårda bud! Jag behövs i kiosken nu för alla andra som jobbar däruppe har semester nu...

Men är ledig tre dagar i helgen sen iallafall. Och då blir det Götebooooorg!!! Ska bli skitkul!

Det finns nackdelar med att ha semester så tidigt också. Så mycket sommar kvar när man kommer tillbaka. Och två veckor var den semestern jag fick. Har ju många lediga dagar eftersom jag jobbar så många timmar. Så borde väl inte klaga. Men ändå. Ibland är det OK att klaga.

Men nu mina vänner ska jag duscha! Bilden är från igår kväll, riktigt härlig kväll när jag cyklade hem från jobbet. :) Och som alltid stannade jag till en stund och hälsade på mina nya vänner, gosigaste korna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar