lördag 21 mars 2020

Det som inte blev...

Jag tänker inte nämna skiten vid namn. Vi vet redan vad det är.

Men helvete vad den ställer till. Jag blir mest påverkad på så sätt att den ändrar om precis allt man planerar. Jag hatar när mina planer går åt helvete. Jag behöver struktur och rutin. Fy fan. Detta rubbar ju allt och jag mår skit. Blir skitledsen.

Min stora stora plan har fått skjutas på framtiden. Och jag vet inte ens hur länge. Min själ gråter.

Den här helgen skulle vi ha åkt till Göteborg, vi skulle ses alla fem. Det här vi inte gjort sen i julas. Jag var så taggad! Och ända fram till i torsdags trodde vi det skulle bli av. Men så fick vi ändå ställa in. Fy fan!

Jag har också fått välja bort Karlstad nu. Tills vidare. Längtar sönder och mitt hjärta blöder över det.

Så nu sitter jag här istället och deppar hela helgen... Katten håller mig sällskap ibland. Hon bryr sig inte ett dugg om vad som händer ute i världen. Lyllo henne!

Jag saknar min familj! Jag saknar bebishäng och skitsnack med mina bffs i Karlstad. Jag saknar det livet som brukar vara.

Om två veckor har vi planerat att åka till fjällen! Snälla snälla snälla låt mig få komma iväg! Längtar heeeeeela vintern!

Ta hand om er därute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar