fredag 20 mars 2020

Så trött på skiten...

Orkar inte ens nämna det vid namn längre. Men fan vad trött jag är på det nu!

Är trött på alla självutnämnda experter som tror dom vet bäst vad som är rätt och fel, och sprider massa skit och skrämselpropaganda på sociala medier och gör folk panikslagna och galna!

Trött på att det ska pratas om det precis hela jävla tiden!

Trött på hur folk plötsligt plockar fram sidor av sig själva som verkligen är så fruktansvärt ocharmiga!

Nej jag är inte rädd! Jag är inte orolig! Jag är bara less! Less på detta! På ovissheten och alla ändrade planer!

Hade planer i helgen och det gör ont i min själ att det inte blev av!

Sluta sprid massa falsk information! Sluta dra egna slutsatser! Lyssna på myndigheterna! Dom som faktiskt VET! Sluta klaga på regeringens beslut. Dom följer bara myndigheternas råd. Precis som vi ska göra. Myndigheterna vet bäst! Dom jobbar för helvete med detta! Du är bara nån hobbyexpert som läst nåt nånstans och därför tror dig veta. Nej överlämna det till proffsen!

Sluta läs på sociala medier. Kolla på nyheterna istället. Där kommer du få den rätta infon. Även om dom gärna frossar i överkant dom också. Det är ändå mildare än på sociala medier. Där 99% av det som skrivs dessutom bara är bullshit!

Ingen INGEN i hela jävla världen har facit på detta! Ingen kan helt veta vad som är rätt och fel i detta. Därför måste vi lyssna på dom som ändå har koll!

Vi kommer ta oss igenom detta! Det kanske tar sin tid men jävlar det kommer gå bra!

Ta hand om er därute allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar