måndag 1 juli 2013

26 år...

26 år. Haha. Hjälp! Idag för 26 år sen föddes en liten knubbig bebis med tjockt svart hår. Den bebisen fick namnet Hanna. Den bebisen var jag. :)

Idag fyller jag 26 år. Haha, sjukt ju! Om man ska vara riktigt noga så var det imorse vid 7-tiden jag fyllde, eftersom det var då jag föddes! Men så noga behöver vi ju inte vara. :P

Nu lämnar jag ungdomsåren på allvar. D.v.s. jag är vuxen helt och hållet! Haha, gamling jag! :P

Har inte blivit firad nåt än, men pappa kom förbi med nygräddade mini-baguetter imorse innan han tog bussen till jobbet. Han skulle ändå förbi här, då jag hade hans busskort. Så lite lyxfrukost har jag fått iallafall, på denna stora dag, och det här inte till vanligheterna sen jag flyttade hemifrån. Tårtfrukost var liksom längesen.

Jag vaknade redan halv 6 imorse. Hehe, oj! :O Känner mig lite som ett barn, som sover räv på mornarna när familjen kommer in och sjunger. Med den skillnaden då att ingen kom och sjöng för mig. Eller ja, pappa kom förbi vid halv 8, men ändå. :P

Har inte fått några presenter än heller men ja, som sagt, inget konstigt heller. Kommer bli firad ordentligt ikväll istället, så jag klagar inte! :P Ska in till Örebro för att fira med hela familjen, Emma och Erik kommer från Eskilstuna. Vi börjar med restaurang, och sen blir det Hälls Konditori, där mamma ska ha beställt en jordgubbstårta.

Nej, jag klagar absolut inte!

Självklart hoppas jag också på fina presenter! ;)

Det enda jag saknar är solen, den verkar ha problem att visa sig idag...

Bilden är från 1987, jag och Emma, jag är väl nån månad gammal. :P

Men nu ska jag kolla posten och sen ska jag nog gå ut en sväng!

See ya! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar