måndag 1 juli 2013

Bra dag!

Är hemma igen nu efter en trevlig och mysig kväll i Örebro med familjen. Är trött men nöjd men min dag!

Kvällen började med en trevlig middag på en restaurang på torget. Där åt jag jag en jättegod hamburgare och helt gudomligt goda potatischips! Och sen fortsatte vi mot Hälls Konditori, för en trevlig och mysig kvälls-tårtfika, med galet god jordgubbstårta!

Efter massa prat och gott fika, och vi satt kvar till efter stängning, tog vi en promenad runt i stan, kollade in alla konstverk till Open Art bl.a., innan vi sa hejdå och åkte åt varsitt håll.

Ikväll lägger jag mig med en av mina födelsedagsböcker, kommer nog få mig en hel del goda skratt innan jag somnar! :P Imorrn byts nog den boken ut mot den andra boken jag fick, om natur-fotograferande...

45 minuter kvar av min 26-årsdag nu då. Och sen dröjer det ett helt år tills jag fyller år igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar