onsdag 24 juli 2013

Deppkväll!

Fy fan! Känner mig som en tvättäkta fotbollssupporter ikväll. Jag grinar fan minst lika mycket som dom svenska spelarna nu ikväll. Grät med dom när dom sprang sitt ärevarv.

Fan, vad surt alltså! Ett tyskt mål som lätt hade kunnat undvikas, och ett bortdömt svensk mål. Riktig sur och deppig kväll ikväll!

Lider fan SÅ JÄVLA MYCKET med dom svenska spelarna! Åh fan, om dom bara hade fått spela om hela matchen. Jag såg dom ju i finalen. Jag såg dom ju där på Friends arena. Inför fullsatta läktare. Inför hemmapubliken! En hemmapublik som hade vrålat, skrikit och dånat fram Sverige till ett EM-guld! Precis så som dom vrålat, skrikit och dånat på Sveriges alla matcher det här EM:et.

Så jävla häftigt med ett EM-guld på hemmaplan. Det VAR ju Sveriges tur i år! Det bara var ju det.

Dom hade bara jävla otur! Bara det det handlar om. Inte turen på sin sida alls helt enkelt. Flera riktigt snygga och brs målchanser, men den där lilla förbaskade bolljäveln VILLE ju bara INTE hitta in i mål! Utom den där enda gången då, det snygga kontringsmålet som Schelin gjorde, men som blev underkänt.

Det var ju den här gången vi skulle ta Tyskland. Det var i år vi skulle knäcka dom. Och jsg trodde ju verkligen på det, jsg ville tro på det, för Tyskland har inte spelat så vidare värst bra tidigare i mästerskapet, medan Sverige har varit GRYMMA och ägt ut alla andra motståndare! Men nä, Tyskland är det tydligen inte meningen att vi ska vinna över...

MEN! Våra svenska damer har ju varit GRYMMA i den här turneringen, hsr varit så jävla roligt att kolla på dom, dom har ju krossat allt annat motstånd. Så jävla synd det inte räckte helavägen bara.

Jag tycker ändå dom var bäst ikväll. Andra halvleken vaf helt klart Sveriges.

Nu kommer ni igen! I VM om två år, då jävlar! Visst, inte alls samma sak när det inte är hemmsplan, absolut inte, men å andra sidan blir pressen inte lika stor då heller, så det är väl bättre så sett kanske.

Deppig kväll är det idag iallafall, och nu ska jsg deppa vidare lite innsn jag ska sova. Fortsätter nog deppa lite imorrn med.

Andra semin imorrn förresten. Jag tror på Norge. Men oavsett vilka det blir, hoppas jag dom slår Tyskland i finalen. Det kommer ju ge en nordisk seger isllafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar