onsdag 23 oktober 2013

Tidsfördriv på en regnig onsdag

Hittade en rolig lista hos himmelohelvete

Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Trött och uttråkad.
Favoritgodis: Surt godis och choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding!
Kläder just nu: Det vanliga.
Musik just nu: Julsånger, haha. :P
Vad sa du senast: Hejdå, när jag åkte hem efter att ha varit hos mamma och pappa igår kväll.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet. Snygga kläder, bra musik! Eller 80-talet. Men enbart p.g.a all skitbra schlagermusik! :P
Sommarplaner: Haha hjälp! Har ju precis varit sommar ju. Ingen aning.
Fisk eller badkruka: BADKRUKA!!!
Saft eller alkohol: Beror på humör och "dagsform".
Hur många kuddar sover du med: 1.
Favoritväder: Lagom varmt och soligt på sommaren och snö och blå himmel på vintern.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ingen aning.
Spelar du nåt instrument: Spelade klarinett i många år. Nu var det dock ett tag sen. Har även sppelat fiol och blockflöjt.
Morgon- eller nattmänniska: Både ock känns det just nu.
Sparare eller slösare: Sparare, eftersom min ekonomi är snål.
Bästa film: Notting Hill. Brukar jag svara. Så jag svarar det nu med. :P
Tror på liv på andra planeter: Ja, kanske. :)
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, jooorå. :P (Dagiskärlek är fina grejer det. :P)
Älskar du henne/honom fortfarande: Hahahaha nej nej!
Har du några homosexuella vänner: Japp! Flera stycken. Bisexuella också. Och transsexuella.
Tror du på mirakel: Njaaa, jag vet inte jag...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jadå...
Ser du på kärleken som ett misstag: Njaaa...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4!
Bio eller promenad: Bio är jag på så sällan, så det skulle vara mysigt just nu!
Är du kittlig: Hehe mmm joo.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Kräftan.
Rädd för insekter? Beror på vilka.
Äckligaste insekten: Hmmm... Vet inte...
Största svaghet: Vet inte... Har alldeles för många svagheter, haha. :P
Det här är jag bra på: Vet inte...
Bästa bok? Vet inte...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna resa i tiden.
Vad vill du jobba som? Förskollärare. Eller ev. barnfotograf.
Chips, morötter eller godis? Beror på humör.
Pizza eller hamburgare? Beror på.
Skriver du dagbok? Det märker ni väl. ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej, jag tror inte det...
Stökigt eller välstädat? STÖKIGT!!!
Gungar du på stolen? Haha mmm jooo, ibland...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej fy, absolut inte!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Eeeh... Vänster.
Är du rädd för blod? Rädd och rädd. Snarare överkänslig, jag kan svimma av det.
Saltar du på maten? Beror väl på.
Gillar du att sjunga? Ja då. :P
Anser du att du är stark? Hahahahaha NEEEEJ!!!
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Försöker bli av med den.
Röker du? Nej, fy sjutton! Bläää!!!
Snusar du? Nej usch och fy! Ännu värre! BLÄÄÄÄ!!!
Använder du knark? Nej, verkligen inte! Aldrig i livet!
Kaffe, te eller inget? Helst inget. Blev dock litegrann en tedrickare under tiden i Forsa. Har dock inte provat att dricka te sen jag slutade där. Kanske skulle testa igen... :P
Har du en besatthet? Nej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar