tisdag 30 september 2014

Två sköna skåningar

Mycket Mello-nytt nu. Men ja, det är liksiom dom tiderna. :P

Igår avslöjades programledarna för 2015. Själva avslöjandet hade jag tyvärr inte möjlighet att titta på, så jag fick höra nyheten i efterhand på kvällen.

Årets programledare är en duo, och kanske inte helt väntat. Som vanligt, haha. :P 2015 års programledare för Melodifestivalen är...

Sanna Nielsen och Robin Paulsson.

Som sagt, kanske inte helt väntat val. Jag blev iallafall lite förvånad över den ena halvan. Robin har det pratats om i ett par år, så han var väl inte helt helt oväntad. Men Sanna däremot. Oj! :O Förra årets vinnare. Det är väl första gången det händer, att en vinnare får leda Mellon redan året efter. Men KUL! :D

Om  jag är nöjd med valet?! JA! Absolut! :D Kommer bli kanoooon detta ju! :D Som sagt, jag läääääängtar! ;)

Läs vad dom blivande programledarna själva känner inför uppdraget på Melodifestivalens hemsida.

Foto: svt.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar