lördag 4 oktober 2014

Hej helg!

Veckorna går sjukt fort nu! Helg igen! Och den här helgen är jag tack och lov inte så sjukt trött. Gick och la mig skittidigt igår, haha. Så det blev ingen lång fredagskväll för mig direkt. :P Sov länge idag också, så nog fasen behövde jag sömnen. :P Skönt att äntligen få sova ordentligt igen. :)

Måste röja lite här och få undan alla kläder på golvet och annat. Måste ändå plocka ihop alla kläder för att se vad som måste tvättas, eftersom jag har bokat tvättstugan imorrn. Liiiite jobbigt dock att jag bokat tvättstugan redan klockan 10 imorrn. :P Ska träffa en kompis ikväll och det kan bli seeeent så jag lär inte vara supermotiverad att gå upp och tvätta imorrn. Haha. Meeeeen bara att göra det. Jag bokade tvättiden innan jag visste att vi skulle ses just ikväll.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag till affären en snabbis.

God morgon, eller god förmiddag eller vad det kan tänkas bli för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar