fredag 26 augusti 2011

Tankar i natten...

Det finns så himla mycket jag skulle vilja skriva här just nu, men jag kan inte göra det... Så därför tänker jag inte göra det!!!

Men jag hatar att vänta!!! Just nu väntar jag på så himla mycket!!! Och det känns som att tiden går i snigelfart... Jag vill inte att den ska göra det!!!

Och varför kan jag inte sova nu??!! När det är det jag allra helst vill!!! Varför??!!

Just nu, just precis i detta nu, skulle jag inget hellre vilja, än att ha nån som jag kan ringa mitt i natten och bara prata av mig med... Men det har jag inte... :/

Så många funderingar, men inte ett skit klokare blir jag!!!

Men en sak vet jag iallafall, och den saken är jag stensäker på: JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!! <3 SÅ DET SÅ!!! De betyder allt för mig!!!


Vänskap fick en innebörd för mig igen efter mitt år på folkhögskolan... Och TACK ALLA ni som gav det ordet en innebörd för mig!!! Ni vet vilka ni är, och ni är bäst!!! Jag älskar er!!!


Har inget mer klokt att säga, så jag lägger ner detta för nu...


Var rädda om er, och om varann!!!


Kram från mig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar