lördag 30 juni 2012

Ett kvarts sekel

Imorgon är den stora dagen inne! Dagen då jag fyller ett kvarts sekel, 25 år! Haha, hjälp! :P Hur kunde jag helt plötsligt bli SÅ gammal?!

Jag har iallafall beställt sol till imorgon, så nu hoppas jag bara på att vädergudarna lyssnar! ;)

F.ö. har jag det bra härnere på Öland, idag har vi äntligen sol och ingen blåst, igår var det soligt men blåste som attan! Inte jätteskönt!

Vet inte vad mer jag ska skriva då. Vad vill ni veta?! ;)

Jag i Helsingfors precis i början på våran låååånga semesterresa. ;)
En liten reseberättelse därifrån kommer förresten snart, jag jobbar på den just nu! ;) Men eftersom jag inte har internet varjedag när jag är här på Öland så kan jag inte säga när exakt den kan komma ut. Och bilderna lär nog dröja ett tag, tyvärr. Men de kommer. Nån gång...


3 kommentarer:

  1. Hipp, hipp HURRA! Gratulerer med din 25 årsdag ♥
    En stor dag iditt liv.

    Ha en fin dag.

    Klem

    SvaraRadera
  2. Hurra hurra hurra för Hanna i dag <3

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket söta ni! :D <3

    SvaraRadera