söndag 24 juni 2012

Ompackning och sen iväg igen

Haha ja, knappt hinner man landa hemma, så ska man iväg igen. Det var verkligen bara packa ur, tvätta och packa igen. :P

Nu bär det iväg mot Öland. ;) Ska bli sååååå NICE! :D Och snacka om kontrast mot storstadslivet i Peking. :P

Nu ska jag NJUTA av den underbara ön i två veckor, är hemma här i Charloeswood igen den 8 juli. :P Och då kommer jag vara hemma ett tag, dröjer innan jag drar iväg igen. :P

Men jag MISSAR Karlskogafesten med LOREEN på onsdag! :'( SÅ JÄVLA BITTERT!!! Fy fan, vad sur jag är! Börjar känna nu att jag gjorde en felprioritering när jag valde Öland framför Loreen. FAN!

Och nejdå, jag har inte glömt att berätta om resan. Jag gör det från Öland sen.

Men nu ska jag packa ryggsäcken också, så jag är ready to go sen. ;)

Ha det bäst, så hörs vi där nerifrån sen vad det lider! ;)


1 kommentar: