fredag 11 januari 2013

100 frågor!

1. Hur gammal är du om fem år? 30.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Klassen!
3. Hur lång är du? 177 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, få se nu... Måste ha varit Spy Kids.
5. Vem ringde du senast? Lina (lillsyrran).
6. Vem ringde dig senast? Nån telefonförsäljare. Jag svarade dock inte!
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Jadå! Det är jag, men fick stå länge och vänta på bussen!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? För det mesta sms. Men jag har blivit bättre på att ringa nu sen jag flyttade hit.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I måndags när jag sa hejdå till henne och pappa när de åkte från Forsa.
11. Vilken ögonfärg har du? Oj, hmmm... Blå-gröna... Tror jag...?!
12. När vaknade du i dag? Oj, ingen aning... Men innan väckarklockan ringde iallafall!
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här.
14. Vilken är din favoritplats? ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLAAAAAAAAAAAND!!!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, ingen aning faktiskt...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag har fått barn. Och att jag har ett fast jobb. Och så bor jag i en flott villa med stor trädgård. Typ...
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min fina, underbara klass!
19. Hur stor är din säng? Ingen aning faktiskt...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar här i Forsa. Men hemma i min lägenhet i Karlskoga har jag även en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Ja, nattkläder alltså.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Vilka städer har du bott i? Karlskoga och Forsa. Fast Forsa räknas nog inte som en stad förresten, haha. :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på.
26. Är du social? Lite FÖR mycket ibland!
27. Vilken är din favoritglass? Oj, vet inte...
28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladpudding tror jag. Galet gott! Men här på skolan är det ju lätt glass med chokladsås! Den chokladsåsen är ju magiskt god!
29. Tycker du om kinamat? Njaaa, kan jag väl inte direkt påstå...
30. Tycker du om kaffe? Nej USCH, blä!!!
31. Vad dricker du till frukost? Varm O'Boy!
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, det tror jag inte...
33. Kan du spela poker? Haha ja, typ. :P
34. Tycker du om att mysa/kela? Vet inte...
35. Är du en beroendemänniska? Kanske...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Thierry Henry, har jag hört...
37. Vill du ha barn? JAAAAAAAAAA!!! 4 stycken!!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite Tyska och lite Spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, Inte vad jag vet.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Om det gäller att bada alltså?! Bassäng!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det varierar tror jag...
42. Äger du dyrbara smycken? Nej.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ingenting just nu. Kollar inte så mycket på TV för tillfället...
44. Kan du rulla med tungan? Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Nån i klassen skulle jag tro.
46. Sover du med gosedjur? Nej, inte här i Forsa.
47. Vad har du för ringsignal? Nån som finns på mobilen.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, men jag tror att mamma har det.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En plastpåse från Ica Supermarket Hedemora. :P
50. Flirtar du mycket? Haha nää, kan man ju inte direkt påstå! :P
51. Kan du byta olja på bilen? Eeeeh, neeej... Men har ju inget körkort heller så...
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men så har jag ju som sagt ingen körkort heller...
53. Vilken var den senaste boken du läste? Min julklappsbok, om hur man tar bra naturbilder.
54. Läser du dagstidningen? Nej!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej!
56. Dansar du i bilen? Har ju ingen egen bil då men nej, de få gånger jag åker bil gör jag det INTE!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna Favoriter.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Bokningsnumret på mina tågbiljetter inför Uppsala-resan nästa helg...
59. När var du i kyrkan senast? Måste ha varit på Lucia.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Minns inte... Hade jag ens nån?!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Oj. Kanske... 2 nätter! Tältar typ aldrig!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet inte...
63. Vad lyssnar du på just nu? Chris Medina.
64. Har du varit med i tidningen? Haha, jadå! :P
65. Vad är det konstigaste du ätit? Säkert nåt i Peking i somras.
66. Vem såg dig naken senast? Eeeeh... Jag själv?!
67. Vad är det för färg på din tandborste? Silver och svart.
68. Hur imponerar man på dig? Oj. Det vet jag faktiskt inte...
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Finns ett par personer i klassen som jag kan ringa.
70. Har du någon piercing? Nej.
71. Din största vinst? Mina nuvarande klass!!! Helt klart!!! De är LÄTT det bästa som hänt mig!!!
72. Civilstånd? Singel.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och hotmail.
74. Är du fåfäng? Nej, kan jag inte påstå...
75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, MASSOR!!! Ångrar saker jag gör typ varje dag!
76. Hur gammal är din pappa? 61. Fyller 62 i maj.
77. Vilket är ditt drömjobb? Förskollärare. Helt klart!
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? JA!!! Åka till Nya Zeeland, och Australien, bl.a.
79. Vad har du haft för husdjur? Inga. Eller jo, såna där små hoppande bönor, haha. :P
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Kan inte komma på nåt...
81. Svär du ofta? Ja, tyvärr... :( Sådan far, sådan dotter!
82. Sverige när det är som bäst? Täckt av ett tjockt tjockt lager mjuk nysnö, blå himmel och sol! Eller en perfekt varm solig sommardag!
83. Kan du åka slalom? Jajjemen!!!
84. Vad har du ätit i dag? Frukost, som bestod av yoghurt, varm O'Boy och macka, Lunch, kyckling och ris och strax blir det Middag, men har inte bestämt än vad det ska bli. :P Nåt enkelt skulle jag tro. :P
85. Vad har du för utbildning? Webbdesigner. Och går just nu en Foto-utbildning.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet inte.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Näsan tror jag.
88. Vilken är din bästa egenskap? Vet inte. Fråga mina vänner?!
89. Vilken är din sämsta egenskap? ALLDELES för mycket för jag ska orka rabbla upp här!
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Men gud, vad svårt! Kommer inte på några alls just nu...
91. Saknar du något? Ja, det kan man väl säga att jag gör... :(
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag! :P Är ju så barnsligt förtjust i att fylla år. :P
93. Vad gör dig ledsen? Just nu väldigt mycket.
94. Vad gör dig glad? Min fina underbara klass! Vad gjorde jag utan dom?
95. Har du varit gift eller förlovad? Nopp!
96. Vad ska du göra i helgen? Ingen aning. Blir nog en tur in till Hudik för att fota till hängningen på tisdag. Men annars händer nog inte så mycket. Ska nog mest ta det lugnt.
97. Vad är det knasigaste du gjort? Jag gör ju knasiga saker mest hela tiden ju, haha! :P
98. Vad har du för laster? Usch, alldeles för många för att orka rabbla upp här!
99. Vem är din förebild? Jag vet inte!
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla Facebook en snabbis igen, fixal ite middag och sen antagligen återgå till YouTubes fantastiska värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar