söndag 27 januari 2013

Får jag aldrig nog?

Får jag aldrig nog av kärleksförklaringarna?! Haha NEJ! :P Faktiskt inte.

Det jag har i mitt liv just nu är väldigt dyrbart. Enligt mig iallafall. Mitt liv här på Forsa Folkhögskola. Jag går i världens bästa klass, har världens härligaste och underbaraste klasskompisar och trivs så jävla bra. De är bara helt enkelt BÄST! Är så sjukt jävla glad att jag tackade ja och att jag hamnade i den här klassen och har fått lära känna alla dessa fantastiska härliga underbara människor!
Visst är de (även jag) lite tokiga och knasiga ibland, men jag älskar den här klassen ändå! Eller så är det kanske just därför. :P

Kärlek till er fina underbara människor! Ni kommer för alltid ha en stor fet plats i mitt hjärta!!! NI är de bästa!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥

Jag och min fina fina klass den allra första dagen i skolan. Jösses, vad allt var nytt då. Tyvärr har två stycken av dom slutat nu, men alla har lika stor plats i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar