lördag 5 januari 2013

Back in Forsa!

Sitter här i Forsa med mina systrar nu. Konstig känsla, måste jag erkänna. Särskilt eftersom jag är här ett helt dygn innan alla andra börjar komma hit.

Och så fort man liksom kommer hit så kommer den där känslan. "Längtakänslan". Fasen, vad jag längtar efter klassen nu alltså!

Men ska ha mysigt med mamma, pappa och mina systrar imorgon, när vi ska åka runt och se omnejden här.

Lite kul att mina systrar hamnade i ett rum precis mittemot två klasskompisar, haha. :P Och nu har jag sett dom större dubbelrummen i nya internatet också, shit alltså, haha! :P

Mamma och pappa bor på hotell inne i Hudik.

Alla är kvar ända till måndag morgon, så mina systrar kommer ätsa frukost med mig i matsalen på måndag. Haha. :P

Sen åker mamma, pappa och Emma hem, men Lina blir kvar ett par dagar till. Trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar