onsdag 27 februari 2013

Mitt i veckan

Hittade denna inne hos kaosmorsan.

1. Hur gammal är du?
25, 26 i juli.

2. Hur gammal känner du dig?
Men hahahahaha. Som typ... 14. :P

3. Vad har du gjort i dag?
Jobbat lite med bilder, och så har jag haft Friskvård, Promenad, så jag gick en sväng med Emma. :)

4. Vilken film såg du senast?
Oj, var nog Shrek 2.

5. Vem ringde du senast?
Min klasskompis Cathis.

6. Är du besatt av någonting?
haha neej! :P

7. Är du rädd för blod?
Njaa, rädd och rädd. Överkönslig. :/ Svimmar av det i för stora mängder...

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Öööh OK. Ett mörkt rum med fördragna fönster fullt med massa datorer. :P

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?
Nej, Göran Persson.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?
Nej!

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Oj, vet inte alls...

12. När vaknade du i dag?
Alldeles för tidigt...

13. Vilken är din favorithögtid?
Jul, helt klart! Men jag gillar även lucia och valborg. ;)

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Ingen aning...

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Finns nog faktiskt ingen sån plats... Jag har älskat alla ställen jag besökt!

16. Hur vill du tillbringa din pension?
Oj, ingen aning...

17. Vad lyssnar du på just nu?
Klasskompisar som sitter och snackar. :P

18. Har du någon gång brutit ett ben?
Nopp

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
O'Boy. Kommer inte på nåt mer...

20. Vem är din favoritkändis?
Ingen aning...

21. Vad är du på för humör just nu?
Lite smådeppig faktiskt...

22. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa, Sydamerika, Afrika, Asien.

23. Snarkar du?
Haha neej! :P

24. Vilka yrken har du provat på?
Varuplockare på Konsum, förskollärare...

25. Hur går du helst klädd?
Jeans och tröja.

26. Vilket stjärntecken är du född i?
Kräftan

27. Vilket är ditt favoritgodis?
Surt godis och choklad!

28. Vad sa du senast?
”Hade jätteproblem med den bilden, men nu tror jag det blev bra”, till en klasskompis som undrade hur det gått med min glassbild.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Idrott, haha. :P Även om jag var kass på det. :P

30. Vad har du på dig just nu?
Jeans, T-shirt och munkjacka.

31. Vilken är din favoritaffär?
Vet inte riktigt...

32. Vad har du för storlek i kläder?
38 oftast.

33. Vad har du i dina fickor?
Nycklar och mobilen.

34. Vad köpte du senast?
Mat

35. Hur många gånger har du flyttat?
3 om man räknar den gången jag flyttade hit.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Ingen aning.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Både och just nu.

38. Senaste filmen du såg på bio?
Men oj, det var aslängesen, kommer inte alls ihåg!

39. Har du blivit sydd någon gång?
Nej

40. Har du någon gång badat naken utomhus?
Ja, det har jag nog...

41. Vad åt du till frukost?
Det vanliga, haha. :P Fil med flingor och macka med ost. :P

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Jag gick i nian.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?
Haha nåå du, har ju inte ens nåt körkort. :P

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Ett par klasskompisar!

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
På nattduksbordet.

46. Vad var det sista du åt?
Frukost.

47. Vem är världens vackraste kvinna?
Ingen aning

48. Är du blyg?
Haha jorå.

49. Vilken var den sista konserten du var på?
Det var nog Mello-deltävlingen i Göteborg förra året. Om man nu räknar det som konsert. Annars var det väl nåt på PiP 2011.

50. Vad heter du i andranamn?
Maria. Namnsdag i morrn vettu. ;)

51. Har du varit med om en bilolycka?
Ingen jätteallvarligt. Men när jag och Lina åkte buss till Öland för typ tio år sen så körde vi in i bilen framför. Ingen skadades allvarligt dock.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Jadå. Klart jag har!

53. Vilken är den roligaste träningsformen?
Ingen aning.

54. Har du några husdjur?
Nopp.

55. Vill du gifta dig?
I så fall borgerligt.

56. Var växte dina föräldrar upp?
Pappa i Hedemora i Dalarna och mamma i Uppsala.

57. Har du någon gång ringt polisen?
Nej.

58. Har du svenskt ursprung?
Japp!

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Ja, Terner.

60. Vilka är dina största svagheter?
Orkar inte rabbla upp alla här och nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar