lördag 12 april 2014

Påsk på Öland

Äntligen är det dags! Har längtat och räknat ner i typ två månader, haha. Och imorgon bär det aaaav! Då drar vi! Inte dom bästa väderutsikterna nere på ön till veckan tyvärr, men men, packar man bara för alla sorts väder så bör man klara sig! :P Det blir långkalsonger med också. Tur jag har tvättstugan om en timme, behövs verkligen, knappt några rena kläder kvar, hehe.

Har inte bloggat så mycket det senaste, som ni trogna läsare väl märkt, men jag har inte varit hemma så mycket och inte haft så mycket tid senaste tiden. Tisdag-torsdag den här veckan var jag i Eskilstuna hos Emma och Erik, för lite jobb. Gick bra med jobbet och jag hann även med lite filmmys och mys med min systerdotter. I torsdags innan jag skulle med tåget fick jag även följa med Erik och Katja på babycafe. Trevligt och kul! Även om det bara var vi och en bebis till plus hennes mamma. Och så dom tre ledarna. En av ledarna hade iofs en dotter med sig, men hon var ju 7 år, så hon var ju en aning större. Men verkade dock gilla både fikat och sångstunden. :)

Och på torsdag kommer lilla familjen ner till Öland, så då blir det ännu mera mys! Emma hann jag inte umgås så mycket med i Eskilstuna, eftersom hon jobbade, så det blir kul att vi kan umgås i påsk iallafall...
Även Lina kommer ner från Göteborg, på måndag, så det blir hela familjen. Kuuuuul! :D

Jag hoppas på sol iallafall, även om det kanske inte blir nån vidare värme.

Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera därifrån, har ju inget mobilt bredband på min platta längre, så även om jag vill kommer jag kanske inte kunna uppdatera så mycket. Men nån liten Instagram-bild hoppas jag iallafall på. Vet att några av mina Instagram-följare vill se det. Men men, vi får se.

Ha en underbar påskhelg alla fina bloggläsare!

Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har det myyysigt. Glad påsk till dig! Kraam.

    SvaraRadera