tisdag 4 augusti 2015

Skogskyrkogården

Igår blev det en tur ner på stan. Cyklade dit. Sen innan jag cyklade hem igen blev det en promenad på Rävåskullen och så hamnade jag på Skogkyrkogården där jag gick runt lite. Tog massa massa bilder. En härlig dag i solen!

Faktum är att jag var ute otroligt mycket igår. Men vädret var ju awesome! :D

Fick hoppa in och jobba i helgen p.g.a. sjukdom så då blev jag ledig igår och idag stället.

Fem söndagar på raken har jag jobbat nu. Men men, får ju fett med OB iallafall så jag klagar inte. Och med rätt sällskap överlever man typ allt. :)

Idag är det också awesome väder så jag ska gå ut strax. Bara pinsamt nästan att sitta inomhus en sån här dag.

Imorrn äre jobbdags igen så då blir det nog rätt mycket innesittande ändå.

Nepp, ut i solen var det! Ska nog köpa mig en glass allt.

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar