fredag 13 april 2012

Fredag den 13:de!

Jag är egentligen inte speciellt skrockfull av mig. UTOM just när det gäller fredag den trettonde. Men det händer mig ALLTID nåt denna dag. Alltså på riktigt! Idag...

...höll jag på att missa bussen imorse! Gjorde det dock inte, tack och lov!

Annars har jag kämpat på som en dåre i skolan idag (ja, faktiskt), men är fortfarande inte klar med historian. Så det blir att köra på igen för fulla muggar på måndag!

Idag kommer Emma hit från Uppsala. Och faster C från Hedemora. Trevligt trevligt! ;) Inte ofta man träffar Emma nuförtiden. :P Så detta betyder alltså att hela familjen är samlad, DET händer ännu mer sällan! :P Senast det hände var i julas. :P Och nästa gång blir väl på semesterresan i juni, när vi ska åka hela gänget med Transsibiriska. DET blir GRYMT! :D

Är dock skitstressad idag, och kommer väl vara hela helgen. Får väl se om jag fortfarande är i livet på måndag. För jag kommer fan stressa ihjäl mig av det här! Insåg IGÅR att det är den 15:e på söbndag, och jag måste fixa alla mina ansökningar till folkis nästa år. Neeeeej! Hjääääälp! Paniiiiik! Ja, jag kommer dö!

Varför är jag alltid ute i sita minuten?! kan nån svara mig på det?! VARFÖR??!!

Jaja, ivilket fall som, jag önskar er alla bloggläsare en underbar helg! Hoppas den får bjuda er på lite vårsol och värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar