onsdag 25 april 2012

Ont i käften!

Nu kommer jag skriva en massa gnäll, så har du ingen lust att läsa sånt, kan du lika gärna sluta läsa nu!

Så jävla oooooont det gör! AJ! :/ Ont som fan har jag i käften! :( Har inte vågat ta nåt smärtstillande på hela dagen idag heller, för jag var så rädd att det skulle bli "fel" och det skulle blöda en massa idag också.

Det har typ svullnat upp också, så det känns som jag har en böld där. Jävligt obehaligt! :/ Blöder en del, vid vissa tillfällen lite mer, så det smakar blod i munnen och jag har spottat rätt mycket blod idag också! (Oj, det där lät äckligare än vad jag hade förväntat mig!) Dricker kopiösa mängder vatten, för att få bort blodsmaken. Hjälper dock inte alltid! Det gör att jag blir pinknödig typ hela tiden, så jag får springa på toa stup i kvarten, hahaha! :P

Jag kan typ inte äta, inte gapa ordentligt och tycker det är skitjobbigt att svälja. :/ Och dessutom har värken gått ner liksom i halsen, så jag har ont i halsen också! OCH i örat!

JA, det är synd om mig! :(

Och nästan minus på kontot efter den här månaden. Men hey, jag lever iallafall! Det är väl det positiva, haha! :P

Och förresten, var fan tog solen vägen?! Var ju så fint imorse, men nu bara regnar det. Blä! Klev ur bussen här hemma PRECIS när himlen öppnade sig, så jag fick den värsta skuren på mig. Kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar