tisdag 17 april 2012

Rumänien och Finland

Som redan nämnt, igår var det första avsnittet av "Inför Eurovision Song Contest". Eftersom panelen sitter och dömer alla bidrag från 0 till 5, så kan jag inte heller låta bli att göra det :P Och i år tog jag det dessutom ett steg längre. Jag skrev, förutom poängen. även en liten kort kommentar om varje bidrag.

Jag tyckte det var många bra bidrag med i gårdagens program, men de som drog längsta stråna var ändå Rumänien och Finland. Här är mina bedömingar i sin helhet:

Montenegro
Poäng: 1
Kommentar: Hahahaha, whaaat?

Island
Poäng: 4
Kommentar: I Like! :D

Grekland
Poäng: 4
Kommentar: Lite 00-tal. Men jag gillart!

Lettland
Poäng: 4
Kommentar: Yeeey!

Albanien
Poäng: 1
Kommentar: Men usch, vad är det här?

Rumänien
Poäng: 5
Kommentar: Hey ,det svänger ju!

Schweiz
Poäng: 3
Kommentar: Rock? Njaaa.

Belgien
Poäng: 4
Kommentar: Trots ballad så njaaa... sådär.

Finland
Poäng: 5
Kommentar: Älskar att hon sjunger på svenska!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar