onsdag 31 oktober 2012

Måste få förklara mig...

Jag måste tänka mig för innan jag bloggar! Jag glömmer det ibland. T.ex. i måndags...

I måndags var inte alls nån bra dag, och det märkte ni säkert, ni som läste bloggen. Jag var väldigt ledsen...

Jag skrev ett inlägg jag inte borde ha skrivit. Men ja, alltid lätt att vara efterklok i och för sig... Nog för att jag kände så precis då, men ja, jag behöver ju inte skriva det sådär. Inte i bloggen iallafall.

Jaja, hursomhelst, igår fick jag en kommentar av min egen syster, Emma, som jag ju vet läser bloggen troget, jag bara tänkte inte alls på det i måndags när jag skrev det inlägget som hon kommenterat.

Jag skrev ett svar, men jag tänker faktiskt lägga upp det här också, och nu skiter jag i vad alla andra tycker om det. Det är ju för tusan MIN blogg, jag bestämmer vad jag vill ha för innehåll i den, eller hur!

Jag vill iallafall förklara mig lite, eftersom det inlägget kan ha uppfattats lite fel, och gjorde uppenbarligen det av min syster. Så här kommer mitt svar:
Jag är glad att träffa dem också, absolut, men på dagarna när de jobbar finns det ju inte så mycket jag kan göra ändå, för då är jag ju ändå ensam... Det var vid ett sånt tillfälle jag skrev det här inlägget! Mycket tankar när jag är ensam...
Att jag bor själv gör lite sitt till också... Men jo, absolut, det är jättekul att träffa mamma och pappa, det är det verkligen. Tro inget annat!
Men sakna folk kan man ju göra ändå...
Och jag vet att det är ömsesidigt... Det kommer bli ett kärt återseende för oss alla på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar