onsdag 1 januari 2014

Hej 2014!

Ny dag, nytt år. Men ja, som vanligt känns det som en helt vanlig morgon i en helt vanlig etta. Ska äta frukost strax och försöka komma igång med dagen.

Gick och la mig tidigt igår. Tidigt för att vara nyårsafton då alltså. Men det brukar jag göra, så egentligen inget konstigt alls. Dessutom går jag ju efter mina fasta sömnrutiner fortfarande, så jag måste upp en bestämd tid oavsett.

Blir nog en rätt lugn och "soft" dag idag.

Jag minns så väl förra året, för exakt ett år sen. När jag skulle upp tidigt av en helt annan anledning, haha. :P Hade bestämt mig för att klämma in ett par dagar i Uddevalla, hos bästa F, innan jag jullovet var slut och jag skulle tillbaka till Forsa. Och det var efter nyår som passade henne bäst, så tidigt på nyårsdagen traskade jag iväg till Örebro-bussen, för att se ta ett tidigt tåg mot Uddevalla. Och ett byte i Herrljunga tidigt på morgonen. Haha ja, det var nåt extra det! :P Skönt trots allt att slippa det idag, även om det är kär vän och jag längtar efter att kunna åka dit igen.

Hoppas ni alla hade en fantastisk nyårsafton igår, och att erat 2014 blir som ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar