onsdag 15 januari 2014

Tack syster för den här julen!

Idag åker kära syster hem. Efter 4 veckor i Karlskoga. Hon åker med bussen ungefär i detta nu, så jag fick säga hejdå innan jag gick hem från mamma och pappa igår. Kommer verkligen sakna henne! Blir alltid en sån jobbig tomhet när hon åker tillbaka till Göteborg, men hag ska nig överleva, haha. :P Kommer tog ta mig ett par dagar att vänja mig bara, men men... Nu är det verkligen tillbaka till vardagen,  back to reality, again...

Vet inte när vi ses nästa gång heller, och det är ju alltid lite extra jobbigt, men jag får försöka åka ner och hälsa på henne under våren!

Men TACK för den här julen syster! Allt kul vi gjort. Vi har varit på bio, varit i Örebro flera gånger, varit i Eskilstuna, spelat spel, lagt pussel, och så har hi tittat på massa filmer och gamla julkalendrar. Det ärjul för mig det!

Så tack flr dom hör 4 grymma veckorna, och hoppas vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar