tisdag 28 juni 2011

Allsång med Måns

Ja, ikväll är det då säsongspremiär för Allsång på Skansen... Eller ja, vi kan kanske kalla det nypremiär, eftersom det är ny programledare i år... Nya programledaren är Måns Zelmerlöw...

Som en del av er vet så gillar jag allsångsprogram, och framförallt Allsång på Skansen, och jag tycker det ska bli spännande och intressant att se hur Måns tacklar den nya uppgiften, som programledare... Jag tror att han kommer fixa det galant!!! Han har ju provat på att vara programledare förut, och sjunga vet vi ju också redan att han kan, haha... :P Så vad kan gå fel??!! ;)

JAG ska iallafall kolla, ikväll kl. 20.00 på SVT1!!!

1 kommentar:

  1. Men så läcker din blogg är - jättefin - ska lägga till dig hos mig om du vill? Du får gärna lägga till mig också ;)

    SvaraRadera