torsdag 30 juni 2011

Sista dagen som 23-åring...

Ujuj, imorgon är det min stora dag!!! Dagen då jag blir ett år äldre... Som jag blir varje år på just den dagen, haha... :P (Konstigt... ;))

Jag ska medge att jag gillar att fylla år, jag tycker jättemycket om att fylla år, men det här med att bli ett år äldre kunde man väl dock ha skippat... Ja, jag börjar faktiskt få lite åldersnoja nu, lite "ångest" över att bli äldre... Men men, 24 år är väl inte så farligt kanske, trots allt... ;) Ett år kvar till 25, nästa år fyller jag ett kvarts sekel, där snackar vi, haha... :P

Har dock hört att det ska bli sämre väder igen imorgon, och det gillas INTE!!! >:( Varför just imorgon liksom??!! Blir ju typ alltid det, utom de gånger jag är på Öland när jag fyller... Nä, blä!!! :/ Och sen ska det dåliga vädret hålla i sig ett par dagar, regn i början på nästa vecka t.ex... Men jaja, får väl hoppas det blir bra väder, och framförallt att vi slipper regnet i mitten på nästa vecka, när det är festival i stan, och jag ska ju stå vid scenen och jobba, hehe... :P Vill inte ha en sån blöt festival som förra året hursomhelst, det var ju verkligen helt sjukt!!! :O

Kommer inte att bli firad förrän imorgon kväll nån gång dock, eftersom både mamma och pappa jobbar, och pappa jobbar hela dagen, så det kommer väl kännas som en helt vanlig dag fram tills dess jag blir uppvaktad iallafall... Ska försöka ta mig ut en promenad iallafall imorgon... Om det inte regnar då förstås, haha... :P

Nä, det var la allt för nu... :P Glad att Blogger funkar igen nu, har varit ur funktion hela dagen, har inte kommit in... Skrev ett inlägg imorse, men såg nu att inte hela blivit sparat (den kör Autosave då och då), så jag väntar med att publicera det tror jag... Hade skrivit om gårdagskvällen...

Ha en fin kväll alla!!! Njut av det fina vädret nu, för redan imorgon kan det som sagt vara borta igen!!!

Over and out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar