torsdag 2 juni 2011

Ny blogg!!!

Ja, jag funderar på att starta upp en helt ny blogg, denna... Behöver en nystart... Tror jag... Och inte bli så himla privat, det mest privata skriver jag nånstans där bara jag kan läsa... Skönast så... Just nu iallafall... Fast jag vet inte... Usch, är så splittrad just nu... :/

Jaja, vi får väl se... Just nu känner jag väl iofs inte för att ha nån blogg överhuvudtaget, men men... Det går väl över...

Mycket lättare att bara ha en enda också, allt på samma ställe!!!

Därmed också helt nytt bloggnamn, har tröttnat på det gamla... Och det nya har ju faktiskt en speciell historia bakom sig, haha... :P Lina vet vad jag menar... ;) Fyndigt, eller hur, hahaha... :P

Ja, men det var väl det... Får väl återkomma när jag bestämt mig hur jag vill göra med denna blogg...

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar