måndag 6 juni 2011

Du gamla, du fria...

Oj, nu blir jag väl attackerad och kallad rasist p.g.a min rubrik!!! Men hållå, vadå då... Varför får inte vi i Sverige vara stolta över våran flagga och nationalsång??!! FY!!!

Jag önskar iallafall er alla underbara bloggläsare en underbar nationaldag!!! Själv ska jag iväg till Hembygdsgården och lyssna på pappa som spelar med sin orkester... Som vanligt... ;) Kommer nog dock kännas lite speciellt, och konstigt, för mig i år, eftersom den ligger precis intill min skola, eller ja, den skola där jag gått senaste året... En skola som kommit att betyda extremt mycket för mig, och som numera fått en mycket stor och speciell plats i mitt hjärta!!! <3 En skola som väcker otroligt mycket känslor för mig...

KRAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar