måndag 5 november 2012

Back to business

Japp, då var man tillbaka i vardagen igen. Och det med besked. Jäklar, full rulle direkt man är tillbaka efter lovet!

Det känns skönt att vara tillbaka igen. Sjukt kul att träffa klassen igen! Jäklar, vad jag har saknat dem, allihopa! Snacka om total jävla glädje när jag fick se alla igen. Kan fasen inte beskriva känslan. LYCKA!!!

Men det är ändå nånting som inte känns bra. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, inte alls, men nånting är det. Och det stör mig så inihelvete! USCH! :/

Men men, blir väl bättre med det också skulle jag tro. :P

Min knäppa, men helt underbara klass, som jag har saknat SÅ mycket!

Bilden är från när naturfotografen Serkan Günes var på besök på skolan, och den är tagen av min klasskompis Surasuk, så han fattas på bilden, och är här utbytt mot Serkan. :P
Jag lånade f.ö. bilden från våran klassblogg. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar