torsdag 29 november 2012

Folkhögskolelivet är det bästa livet!

Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag på min sak! Folkhögskolelivet ÄR helt klart det bästa livet!

Men just nu saknar jag verkligen våra filmkvällar. :( Det har inte blivit många såna alls den senaste tiden, och det tycker jag helt ärligt är skittråkigt. :( Jag uppskattar verkligen de där filmkvällarna, men nu har det varit dåligt med det. Jag hoppas det blir bättre på den fronten snart.

Det behöver egentligen inte krävas så mycket. En fika räcker bra liksom. :) Jag är bara glad att det händer saker, det lilla är gott nog för mig! :) Och såklart ihop med människor som får mig att må bra. Mina klasskompisar får mig att må bra. De är några av de bästa och finaste människorna jag vet om. Kommer alltid att vara. De betyder så jävla mycket för mig, så det är svårt att beskriva i ord! Jag är så glad att jag har de i mitt liv. Att jag har fått lära känna dem. Jag är så jävla glad att jag hamnade i den här klassen, med alla dessa fina människor. Tänk att jag fick äran att lära känna dessa 12 fantastiska individer, ja, för det känns som en ära! Låter löjligt kanske, men vet ni vad, det skiter jag faktiskt i. Jag har det så jävla bra här i Forsa, och jag älskar det här livet!

Och jag ska se till att det händer mer roliga saker här. Jag vet att jag är dålig på att ta tag i och fixa såna saker, men jag vet också hur bra jag mår av alla dessa saker, så jag måste lära mig att fråga om sånt oftare! Man kan väl inte få nobben från alla liksom?!

Jag måste säga såhär, den här kvällen har varit väldigt känslosam. På många olika sätt. Jag har tänkt mycket, extra mycket just ikväll tror jag, och väldigt mycket på livets frågor. Jag har tänkt på vad som faktiskt betyder nåt i mitt liv, eller ja, framförallt skolan.

Så trots min kreativa svacka, och brist på motivation och inspiration, så älskar jag skolan och det här livet. Jag vet ju att jag kommer ur svackan nån gång, så det får liksom vara OK känner jag! Jag är egentligen inte så orolig.

Jag har den finaste klass man kan ha, och är så sjukt tacksam över varenda dag jag får ihop med dem!

Ett liv bättre än det här finns väl knappast...

Men nu är jag så jävla trött så ögonen går fasen i kors på mig. Har varit übertrött hela dagen ju! :/ Kanske ska gå och lägga mig redan nu. Lär väl inte somna, men ändå... Lägga mig i sängen kan jag ju göra ändå. Den här kvällen lär väl ändå inte bli roligare än så här.

Ett långt inlägg blev det visst, ojojoj, om egentligen ingenting!

Tack alla ni som läser min blogg, det är kul att veta att man faktiskt har läsare.

Men nej hörrni, nu tror jag faktiskt att det blir sängen för mig.

Ha det bäst alla finingar, tills vi hörs igen! Pusspuss och Kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar