onsdag 21 november 2012

Livet i Forsa!

Jag bara älskar livet här i Forsa. Kan inte ha det bättre just nu. Min klass är världens bästa, finaste och underbaraste! Och skolan är sjukt kul, jag vill fasen inte att dagarna ska ta slut, haha. :P Tycker de går alldeles för fort.

Jag vill inte byta ut det här livet mot nånting annat i hela världen just nu. Det är det här livet jag vill leva. Helst för alltid, men ja, man kan inte få allt...

Men nej, jag kan bara helt enkelt inte ha det bättre just nu.

Folkhögskolelivet är helt klart det bästa livet!

Tack klassen för att ni finns i mitt liv, och för att ni förgyller mina dagar! Ni är helt enkelt bäst, jag älskar er hela bunten!

Puss och kram

En bild från tidigare i höstas, på delar av klassen, från en minnesvärd morgon och förmiddag på Hornslandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar